duminică, 23 decembrie 2012

Seara asta nu se canta...seara asta "se colinda"!



  Cred ca din clasa a 7-a nu am mai fost cu colindul...pana azi =D

Alaturi de Ansamblul Comunei Alunis intre ai carei copii mai mare, m-am simtit timida,rusinata la inceput :-p
Mi-a luat ceva timp sa imi revin,sa imi dau seama ca nu am de ce.
Dzeule,e o experienta extraordinara :-x
Am bucurat zeci de familii,aducandu-le veselie si un gand bun in prag de sarbatori...mi-am distras mie atentia de la cotidian...si nu in ultimul rand,m-am simtit copil,caci am retrait senzatia aceea de bucurie,daruind si primind :-)

De la mine pentru voi,gazdele blogurilor mele...un colind pe care vi-l urez cu draga inima  :-)
 Pe cararea serpuita
Cu argint impietruita
Iata vin de sarbatori
Cete de colindatori

Scoala gazda,nu sta-n loc
Si pune ginars la foc
Si fierbe-l cu zaharel
Ca l-om vede,nu l-om be
Si fierbe-l cu busuioc
Domnul sa va dea noroc

Busuioc verde pe masa
Ramai gazda sanatoasa
Busuioc verde pe jos
Astazi s-a nascut Hristos

S-aveti SARBATORI FERICITE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu