luni, 7 ianuarie 2013

...mai greu cu ”la multi ani si mie” =D



 E si ziua mea azi...si, cum naiba se face ca doar eu am stiut(din familie)...asta!?  :-??

Cateva exemple, sub forma de intamplari hazlii:

-vine matusa cu cadou...la mama

-suna sora din Grecia si ma saluta doar,dupa care cere sa predau telefonul pentru a ura ”lma”...mamei(desi ,descopar eu mai tarziu,pe facebook imi lasase scris)

-fratele imi spune sa facem gratar, in cinstea zilei de nume...a mamei

-si ca mai apoi toti cei care aflau, sa ii sune si pe altii pentru a le spune ca e si ziua mea...asa,intr-o mirare si ca si cand cine stie ce s-ar fi descoperit ;-))..UOFF


Celor care nu au uitat, desi nu fac parte din familie si ar fi fost cu mult mai indreptatiti a nu-si aminti, decat cei care sunt si nu au facut-o...Cristina Voicu,Ionelia Parvu,Denisa Denny,Anky Dinu,Andreya Lavinia,George Dandu,Kamy Kamelia,Elena Nedelcu,Luican Adrian...va multzam fain(urare specific mie si unui personaj de desene animate :-p ), va pup si va imbratisez :-)
LA MULTI ANI TUTUROR, PURTATORI AI ACESTUI NUME SFANT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu