miercuri, 16 ianuarie 2013

...”micutul” catre ”urias”!


Esti ingerul coborat in al meu iad...

Imi vindeci talpile arse si ma ierti de pacate

Imi dai aripi pentru a bate cu putere in zidurile ce ma inconjoara fara  voia mea

Ma ridici la cer,pe plata inconstientei tale

Ating vazduhul cu ochii si mintea inca tulbure,dar..

Ma astepti in oaza de lumina de la capatul intunericului din mine

Imi deschizi portile si ma imbrancesti spre caldura din inima ta

Ii soptesti fiintei mele povesti visate si nevisate inca...dar,aproape intru implinire

Cauti sa privesti in  ochii-mi ce stau inca ascunsi de vraja privirii tale tandre

Imi descoperi urma si imi micsorezi pasii catre drumul pana la tine...noi.

Ma cauti in vise si reusesti ca fiecare dimineata sa te faca sa existi tot mai adanc in viata mea

Faci soarele sa-si revarse razele in  fiinta mea oarba in fata dragosteI

Pui norii sa-si amane ploile,pentru ca vazand doar cer senin..lumea mea sa inceteze a lacrima de vreme rea

Ceri apusului sa ma imbratiseze in duioase valuri..cand soarele imi face cu ochiul,luandu-si la revedere peste largul marii

Te sfarmi cazand din inaltul cerului ca sa ma pot aduna eu:trup,suflet si minte

Te lasi pe tine pentru a ma vedea fericita cum spui

Strabati pustiul din mine,sadind speranta si dorinta de a inflori intr-o adevarata dragoste

Ingrijesti de ranile sufletului meu,peste care presari o nemarginita grija si ca prin miracol ele dispar,facandu-ma tot mai puternica

Stergi cu buretele trecutul groaznic,preschimband prin vise din prezent..realitati de viitor

Umplii golul din inima mea seaca,cu bogatii ale blandetei glasului si limpezimea dorintelor tale cu noi

Scrii surasul unei vieti in si a unei iubiri impartasite curat...pentru tot timpul in care ochii ne-au plans,iar inima ne-a suspinat de durere si amaraciune

Joci rolul principal in scena sentimentelor ce ne  incearca pentru actul suprem al fericirii

Esti sunetul bland al diminetii,surasul cald de peste zi...vraja noptilor in tacerea stelelor ce stralucesc pentru noi!

This was... to be actually still true...
Not available now...not so deep anymore
BUT...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu