luni, 11 februarie 2013

Agata-te de vise, nedesprins de realitate...spune ”pot”, arata ”fac”... :-)



N-am avut ce face, si m-am dus acolo
De as fi stiut sa-mi iau cu mine, vreo doi sau vreo doua

Pe drum era o mare de oameni... care de care, mai mare-a se da
Si tu printre ei, farama...asteptand a evada

Am vrut sa trec de ei... cand unul burtos imi taie calea
Ce o fi avand cu mine...e nervos, il roade foamea

Pleaca-ti privirea, dai sa te ineci...
Iti ceri scuze degeaba, numai ca sa pleci

Si ti-a sters o palma, in treacat amintire
Sa nu te-ndoiesti vreodata, a tinut la tine

Atinut sa sa nu mai fii,
A tinut sa nu mai vii

Tu, ce tii minte mergand
Pe al tau drum, fluierand

Scoate-ti ochii, varsa-ti fierea
Arunca vorbe, cu tacerea

Nu te-oprii, nu te intoarce
Urca-ncet, nu au ce-ti face

Peste drum, in juru-ti...se catara vise
Fa-ti loc printre ele, indeasa-n valize

Si ca n-ai avut ce face... iata-te, ai ajuns aici
De-ai stii sa refaci din tine, inc-o viata cu pasi mici :-)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu