joi, 7 februarie 2013

Ei....si, cu totul de cealalta parte,”tu” ! :-)

  Sunt oameni care mi-au fost aproape fizic, dar nu moral.... si, tu! :-)

Sunt oameni multi pe langa mine, dar nu alaturi de mine... si, tu! :-)

Sunt oameni ale caror vorbe, cand deja imi era greu, au fost spuse ca intentionat sa mai doara... si, tu! :-)

Sunt oameni cu asa o viziune despre mine si viata mea, incat pe cand ma zbateam sa razbesc, aceasta m-a afectat reusind sa ma tina si mai mult pe loc... si, tu! :-)

Sunt oameni, aici, ca si cum n-ar fi deloc... si, tu... acolo, ca si cum ai fi aici! :-)

Sunt oameni de la care am incercat sa iau iubire, dar la care am gasit doar ura... si, tu! :-)

Sunt oameni  care, desi vazandu-ma la pamant, mi-au dat branci mai departe... si, tu! :-)

Sunt oameni care au stiut sa spuna vorbe frumoase, dar ale caror fapte mi-au demonstrat cat de urate erau de fapt sub acea ”masca” binevoitoare... si, tu! :-)

Sunt oameni de la care asteptam sa primesc cele mai valoroase lucruri, cu dragoste... dar care mi le-au oferit pe cele mai rele, cu ura...si, tu! :-)

Sunt oameni langa care m-am simtit cu atat mai singura, cu cat erau mai multi in jurul meu... si, tu! :-)

Sunt oameni care n-au stat macar sa ma asculte, dar care pretind ca inteleg, ma stiu, ca stiu ei cum e de fapt... si, tu! :-)

Sunt oameni care nu ma cred in stare de ceva bun, spunandu-mi-o cu satisfactie intr-un ranjet... si, tu! :-)

Sunt oameni pentru care ma numesc familie, dar care nu ma cunosc si fata de care ma simt straina...si, tu!

Sunt oameni care n-au facut cu drag lucruri mari pentru mine, regretand a-mi fi dat ajutor...si, tu!


Sunt oameni care atunci cand m-au imbratisat, doar au facut-o masinal...si, tu...care m-ai imbratisat cu tot sufletul! :-)

Pentru toti aceia, sunt o pacoste, o povara, un nimeni si un nimic...pe cand pentru tine, mereu ceva si cineva aparte, special!


Iti multumesc ca nu pleci,
 si cu mine prin toate treci! :-) :-* 

Ai fost acolo, atunci... si esti:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu