marți, 12 februarie 2013

Sa fii prietenul tau, inseamna a te descurca tu cu tine, acolo unde nu vor da o mana de ajutor altii...

             Invataturile unei realitati:

Ma am mai mult pe mine... ceea ce doream
Pe mine... caci, nu ma aveam
Incep sa ma regasesc...si, e o senzatie a naibii de convingatoare, sa ma si pastrez!

           Dialog, extras din viata mea:

- In jurul unui copil ca tine, sunt doar oameni seriosi?
- Nu! Sunt cei ce sunt....de o parte, si alta. Clar!
E bine sa fie diversitate...dar, daca si in starile mele s-ar tria pe diversitate, incat sa-mi fie bine mereu cu prietenii mei... Cei care m-ar intelege si mi-ar ajuta , aceia nu-mi sunt ”atunci”, acolo... sunt, cei nepotriviti.
- Chiar si aceia potriviti, or sa vina exact in momentul in care o sa ai nevoie de ei???
- ...

- Mda...momentan, te descurci. Da, momentan trebuie sa te ai mai mult pe tine, ceea ce va face atentia lor pentru tine, suficienta :-?
- Am invatat, sa nu astept mai mult de la altii... oricare ar fi ei! :-??
- Cand ajungi sa te simti bine cu tine, te simti mai bine in preajma celor din jur?
- Da! Insa, nu asta era ceea ce doream...ci, pe mine.
Nu ma aveam...
Dar, incep sa ma regasesc...si... e o senzatie a naibii de convingatoare, sa ma si pastrez! :-)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu