miercuri, 20 februarie 2013

Sinucidere in rime


Au plans pagini de istorie atunci cand am scris prezentul
Iti scriu cu lirica de-ti servesc medicamentul
Ti-o dau de-ti stric, ieftin, dialectul
Pana cand iti va expira portretul .

Detin un amalgam de stari cand te abordez
In subiecte in care singur ma plasez
Insa ti-as mai pune eu tara la cale
Daca nu ai gandi fara termen de expirare .

Nu-mi vorbi ce nu stii, fii doar unde trebuie sa fii
Si cand ai mai vrea sa lovesti in mine, incearca-ti vorbele mai intai pe tine
Imi ceri sa-mi intind mana, doar pentru a-mi da peste ea
Descurajezi onoarea, promovand cersetoria.

Sa te împrăştii pe jos pentru ca mi-ai stat in cale
Daca lasi capul plecat te alegi cu detronare
Putem invinge pe propriile picioare
Si sa-i aruncam la gunoi pe cei ce nu ne-au crezut in stare

Nici sa nu te gandesti sa-mi pasesti in fata
Fiindca duci prostia la nivel de arta
Sa pasesti un pas inapoi cand iti dictez
Si-atunci cand decid sa actionez

M-ai alergat, sa ma prinzi...dar nu-ti cad in capcanele ce mi le-ntinzi
Singur norocul ti-ai furat, cand de mine te-ai impiedicat
N-ai curaj sa te impui lui, cauti norocul unde nu-i
Si daca ti-a mai ramas, minte, un pic...
Ai astepta sa mai cresti...fiindca esti prea mic

Fruntea sus, imi spunea cineva,
Cauta sa stai in banca ta
Numai ca unii m-au dat la o parte,
Si-o sa am parte de tot ce-mi propun
 Cum n-aveti voi parte de carte






Cu excelenta participare a lui Dragomir-Mihai Viorel :-)

2 comentarii:

  1. Multumesc frumos, totusi repet :-)...este compusa in doi, colegul aducand un mai mare aport.
    Nu ma simt indreptatita sa primesc laudele tale =D

    RăspundețiȘtergere