joi, 28 martie 2013

1 aprilie :-??... ce-i aia!? =))


 Oare ma va pacali si pe mine cineva, vreodata!? =D
Scuze, mi-as dori sa fi putut scrie despre o farsa ce mi-a fost facuta de 1 aprilie, insa fix in ziua asta simtul realitatii mi-a fost atat de dezvoltat.... :-)) Am avut parte din fericire si spre amuzamentul meu ulterior, de alte pacaleli, dar in afara acestei date cu renume.
 Ca sa bifez si eu una din caracteristici macar, am stiut intotdeauna sa profit de naivitatea mamei si a fratilor, pacalindu-i in moduri subtile si totusi nu cu mare tenta de periculozitate(spre lipsa curajului sau imaginatiei, nu stiu pe care sa dau vina) :-d De pilda: anuntandu-i ca sunt vizitati de cutare ruda/ fosta prietena... niciodata bine primita; si telefonul, la capatul caruia se afla un domn politist "Garcea", care sa ii citeze in anume caz( de obicei lucruri de care se tem mai toti oamenii conducand o masina, inevitabil ascunzand abateri de la lege nepedepsite inca)
  Regret ca spun lucruri putin interesante, aproape deloc sarbatorind 1 aprilie in felul traditional. In rest, ma gandesc ca aceasta data nu reprezinta nimic pentru mine(cred ca faptul ca am retinut ziua de nastere a verisoarei mele, se datoreaza intamplarii care a dezonorat-o ca sotie, mama, nora, nepoata... nu datei ) :">
Nu mi s-a intamplat nimic pe 1 aprilie, nici de bine si nici de rau. Dar este cu siguranta o zi foarte spirituala, si daca ar fi sa dau nastere, sa ma casatoresc(desi e in post, deci... adio fantezie :-)) )... sau orice alt eveniment de bun augur, astept a-mi face posibila insemnarea acestei date in calendar, ca pe una de cinstire. :-p








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu