vineri, 8 martie 2013

Ce-i al meu, e si al tau...MAMA!

N-am prea multa fericire, dar cata am sa strang, vreau sa o impart cu tine in zilele nefericirilor noastre... caci tu esti bucatica din fericirea mea!

N-am prea multa iubire, dar din cata are sa gazduiasca inima mea, vreau sa iti ofer si tie, in momentele cand ura te stapaneste... caci tu esti parte din iubirea mea!

N-am prea multa sanatate, dar de cata are sa se bucure trupul meu, vreau sa o impart cu trupul tau, pe patul suferintelor bolilor noastre... caci tu esti sursa a sanatatii mele!

N-am prea mult noroc, dar atat cat imi va fi asigurat, vreau sa ajunga si la tine, aflata in cumpana deznadejdiilor... caci tu esti radacina care a inmugurit norocul meu!

N-am prea multa liniste si pace interioara, dar de cata ma voi bucura, vreau sa-ti fie impacare sufleteasca si tie, in mai marele zbucium... caci tu esti adiere calma a linistii mele!

Nu am prea mullta bunatate si blandete, dar cata are sa ma mangaie si sa-mi umple constiinta, vreau sa se regaseasca si in fiinta ta, la capataiul raului si vorbelor grele... caci tu esti aroma a bunatatii si susur al blandetii mele!

Nu am prea mult suflet in mine, dar atata cat ma va insoti, vreau sa-ti fie calauza si tie in cautarea fortei... caci tu esti tremur nevazut al sufletului meu!

N-am prea multa frumusete, dar din cata mi-e promisa a arata, vreau sa te impodobeasca si pe tine, in mai uratele priviri pe care le arunci in jur... caci tu ai dat viata frumusetii mele!

N-am prea mult zambet, dar cat imi este aratat cu ochii, vreau sa se asterne si pe ale tale buze in tristetea chipului tau... caci tu esti parte din voiosia zambetului meu!

N-am prea mult cer deasupra mea, dar atat cat avem pamantul, vreau sa las cerul sa ne cheme pe rand, impartasind spre meritul faptelor noastre raiul impreuna, o familie unita!

Nu am prea multa viata, dar cate zile imi sunt lasate, vreau sa aleg a-ti umple anii si tie... caci tu esti suflu al vietii mele, si cea care mi-a dat viata: MAMA! LA MULTI ANI!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu