duminică, 3 martie 2013

Rugaciunea "ca la carte"!



   M-am trezit devreme într-o zi, 
Și am început lucrul din plin; 
Aveam atâtea de făcut, 
Că nu am găsit timp să mă rog. 

Problemele m-au năpădit 
Si fiecare lucru devenea mai dificil. 
„De ce nu mă ajută Dumnezeu?”, m-am întrebat. 
El a răspuns: Nu ai cerut.” 

Vroiam să văd bucurie și frumusețe, 
Dar ziua trecea cenușie și tristă, 
Mă întrebam de ce nu imi arată Dumnezeu, 
Și el a spus:”Nu ai căutat.” 

Am vrut să pătrund în Prezența Divină, 
Încercând toate chelile, ca să deschid, 
Dumnezeu m-a dojenit, blând și iubitor: 
”Copilul meu, nu ai ciocănit.” 

M-am trezit devreme în această dimineață, 
Și m-am oprit înainte de a începe lucrul, 
Am atât de multe de făcut, 
Încât îmi fac timp ca să mă rog. 

Atunci când te rogi, te îndrepți spre Dumnezeu, 
iar Dumnezeu se îndreaptă, de două ori mai repede, către tine. 
Cere, crede din convingere, 
mulţumeşte și primești întotdeauna.  





Mi s-a parut mai mult decat sugestiva si graitoare de adevar, asa ca o postez si pentru cei ce nu mai citit-o pana acum.
O duminica superba! Ca vremea sa va fie in suflet, bucuria! :-*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu