vineri, 5 aprilie 2013

Search in your heart inbox...


  Ti-am trimis un plic,
In plic un pupic mic,
Iar pupicul... nu-ti mai zic!

Pe foi subtiri, amintiri;
Prin randuri multe,
lucruri de tine nestiute;
In cuvinte marunte,
dorintele-mi timide;
Si-n pagini unite,
sentimente inedite;

Prin scris grabit,
vis reamintit;
Pe hartii ude,
lacrimi din ochi, pierdute;
In colt de plic, un lucru mic..
Inauntrul lui,
ce e, vreau tu sa-mi spui!

Ti-am trimis fotografie,
sa mi te arate tie.
In ochii-mi verzi,
ce simt, sa vezi,
ce vezi, sa crezi.

Din ale lor scantei,
da-ti seama de ma vrei!
In ochiul stang,
am scris un gand:
Din el am sa clipesc,
caci gandu-i "te iubesc"!

Cu ochiul drept,
te chem la piept;
Inima-ti simt,
cand te alint...
Si te miros, si te ating,
cu totul vreau sa te cuprind.

Buzele le unesc cu-a tale,
vorbe se impletesc, agale;
Limbaj si joc, ne este trupul,
scantei de foc, ne arde chipul;

Si ma privesti,
cand totusi, nu-s...
Si ma astepti,
dar eu m-am dus...

Si m-ai atinge,
dar dispar...
Si m-ai chema,
dar nu apar...

Si pleci in cautarea mea,
Si cauti sa-mi gasesti urma...
Iar ploaia te loveste-n fata,
Nu te opresti, te-agati de viata.

Si pietre se zdrobesc de tine,
Si trasnet vrea sa te darame,
Prapastia iti face-avant...
Tu nu cazi in al ei mormant.

De-i un cosmar, trezeste-i visul;
de lacrimezi, opreste-ti plansul;
Intinde mana si m-atinge,
simte-mi in vene, al tau sange.

Mereu in preajma eu ti-am stat,
cu gandul, dar nu l-ai aflat!
Si-acum trimit eu, catre lume...
povestea noastra de iubire!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu