miercuri, 10 iulie 2013

Nu stiu...



  -Nu stiu sa stiu din ce as sti
Sa aflu nu stiu cine-ar spune
A sti te face sa devii
A nu sti, esti pierdut in lume

-Nu sunt sigur ce-i cu mine
Nu sunt sigur de ce vreau
Ca-i intuneric, lumina
Pe ganduri tot stau... si stau!

-Am intrebat-o astazi
Mi-a zis s-o fi-ntrebat-o ieri
Si vorbele-i, ca lespezi
M-au aruncat spre nicaieri

-Ma plimb si-ajung, dar nu stiu unde
Te chem, nu vii...dar nu stiu, cum de
Evit sa-ti spun, eviti sa-mi vii
Te-ntreb, de drag mana sa-mi tii

-Ma prind de-o mana, rece-mi pare
Caut un suflet si dispare
Nu stiu in ochi ce-ar spune-un licar
Caut, de el sa ma mai bucur

-Ce faci? imi zici...cand nu m-astept
Zambesti si-mi spui ca-s intelept
Si-atunci incerc sa iti explic
Ca eu, ce simt, nu-i de nimic

-Dar deodata tu te schimbi
Un strop de ploaie-n lacul lin
Iar eu, cu undele, spre mal
Ma duc, dar nu stiu...in aval

...Iar tu ma lasi dus eu sa fiu
de-aceea nu stiu..."


Scrisa impreuna cu Demeter Vicentiu! :-) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu