vineri, 20 ianuarie 2012

Nevoia de TINE

Hmm,nevoie am de soare
...de tine,de-o picatura de culoare
De vraja-ti din glasul tau dulce-amar
...de-o viata cu tine,sau de-o clipa macar
De-un nor alb s-acopere cerul negru de tristete
...de-un sens unic ce s-alunge greseala-mi de-a fi cu doua fetze...
De-un nou inceput care putere sa-mi dea
...de multa vointa,s-ajung cineva
De-un zambet care lacrimile sa opreasca
...de-o sansa ce ranile trecutului sa topeasca
De-un vis de necrezut in realitatea caruia sa ma scald
...de raspunsul mult ravnit,pe care sa nu trebuiasca sa il mai caut
De trupu-ti tremurand care sa vibreze adancul fiintei mele
...de mangaierea-ti blanda ce sufletul mi-l afunda in stele
De dragostea-ti pura in mine nascand iubirea
...de vesnica ta daruire mie,purtand cu ea fericirea

Hmm,nevoie am de tine...de-o raza de soare
...de chipul tau sa-mi aduca culoare
De noi...de apus...de noptile impreuna traind pasiunea
...facand din nimic totul,iubind clipa ce ne-a adus minunea:
PE NOI!

Un comentariu:

  1. Traind un DOR nascut in trecut,ma duce prezentul catre un inceput...Cu amintiri udate de al meu plans neintrerupt,farame din castelul cu turn pana la cer,se inalta pe jumatate din cenusa ce o imprastii in tacere.Ingerii pun mana de la mana sa adune pulberea de oglinzi in care privindu-ma te-am zarit pe tine,reflectia sufletu;ui meu..Esti cu voia ta inauntru,fara voia ta iesit inafara..ploaia aduce cu ea tunetul uitarii si fulgere de regrete ce nu iarta,te speli pe fata de o iubire plapanda dar ochii nu ti-i stergi de imaginea mea.pe unde calci de acum raman prapastii,ca eu inaintand spre tine sa nu izbutesc a te ajunge,departarea goleste ce la mine umple inca existenta ta in a mea viata;in spate nu mai e nimic,in fata ma cheama gauri de noroi...eu ma afund usor in mizeria fara de tine...TE IUBESC,NU EXPIRA..MOR,NU TE UITA...ACEASTA INSEAMNA SA FI SUFLETUL PERECHE AL CELUI PIERDUT!

    RăspundețiȘtergere