vineri, 20 ianuarie 2012

Vei sti...pentru tine

  • Daca langa tine as fi fost,cu o usoara atingere, cu manuta, usor capsorul ti l-as ridica si te-as  saruta;dupa care ti-as spune ca nu vreau sa imi ceri iertare, mereu vei fi in sufletelul meu, indiferent ce as face,ce as pati, langa tine mi-as dori a fi , fara sa pot clipi.Fara al tau dulce suras, fara ale tale cuvintele soarele s-ar ascunde dupa ele, dupa zidurile maricele pe care curand le voi darama si altele nu se vor mai putea ridica, nu va mai avea cine, insemni foarte mult pentru mine desi ma supar pe tine;ma supar pe tine pentru ca-mi pasa, atunci cand indiferent voi fi,sa iti dai seama ca nu imi mai pasa...pana acolo nu cred ca se va ajunge si vreau ca  frumoasa povestioara de dragoste sa nastem intre noi, te vreau aproape, te vreau langa mine, in ale mele brate, ACUM, dand la o parte tot si toate,doar pentru tine, pentru tine al meu dulce si scump ingeras!!! :*
NU DE LA MINE...PENTRU MINE,de la cel mai real vis pe care l-am trait in doi opt luni,iar de acum aproape doua...il voi duce mai departe singura!Da  ...,te-am iubit,te iubesc si te voi...pentru cate zile mi-au mai ramas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu