sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Mi-e greu fara TINE!


Mi-e greu sa scriu cuvinte...cand nu mi le gasesc
sa ma opresc cu gandul,sa nu ma ratacesc
...doar intr-un loc sa cuget,cand mii ma napadesc
                                                                                                                                                                                           Mi-e greu sa uit tot ce,cunosc si ce iubesc
sa nu ma afecteze ce n-am dar imi doresc
...cu planset si regrete sa supravietuiesc
                                                                                                                                                         
Mi-e greu sa cred,sa sper...ca o sa reusesc
sa lupt ca sa castig,sa fiu cum e firesc
...cand mare mi-e tristetea si scump eu o platesc
                                                                                                                                                  
Mi-e greu sa rad cu lacrimi,traind ce eu traiesc
sa ma simt fericita,gandind cum ma sfarsesc
...ca ce-am visat o viata,si nu le implinesc
                                                                                                                                        
   Mi-e greu sa plec in lume,fiind cum ma numesc
zadarnic tot ce caut,sa nu pot sa gasesc
...de nenoroc urmata,sa uit sa izbandesc
                                                                                                                                             
 Mi-e greu sa-mi aflu calea,cand nu ma hotarasc
ce vreau sa fac cu mine si cum vreau sa traiesc
...pe cine chem aproape,pe cine sa gonesc
                                                                                                                                
 Mi-e greu sa inteleg,cum sa nu mai gresesc
cum sa ma fac iubita,pe cine sa iubesc
...cand inima le face,iar eu le patimesc
                                                                                                                                                     
Mi-e greu sa sper la bine,cand rele ma pandesc
sa-ncerc propria-mi lume,pe mine sa ma cresc
...cand prinsa-s de capcane ce-n loc ma tintuiesc
                                                                                                         
 Mi-e greu s-accept ca pierd,iubirea o urasc
mi-e teama de o alta si ma-nvinovatesc
...ca nu am pretuit-o,merit sa ma caiesc  
                                                                                                                                        
 Mi-e greu s-ascult de mine,de vorbe ce-mpletesc
prin goluri si suspine,imagini de grotesc
...cenusa,fum si lacrimi, din care ma hranesc  
                                                                                                                       
Mi-e greu,mi-e greu cu mine, spre tine cand tintesc
cand nu-mi raspunzi,ce-ti port sa iti impartasesc
...de vina si regrete azi sa ma spovedesc
                                                                                                                        
Mi-e greu,mi-e greu cu tine, din drum sa te opresc
sa poti privii in urma,trecutul sa-l rapesc
...sa fac sa fim si astazi,inimi ce se topesc
                                                                                                                               
Mi-e greu sa-mi fie greu,dar o sa indraznesc
de-ar fi sa lupt cu mine,in ceruri sa lovesc
...tiran de mi-ar fi gandul,eu te recuceresc!                                                                                                                                                    

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un scris imprastiat,ca sufletul meu lasat in urma de tine,care mergi mai departe...Dar cuvinte adunate,aici,in inima, ce nu se vor pierde din minte,vise ori de pe buzele-mi...totul asemenea tie,fara de asemanare....Sa stii ca nu vei putea fii niciodata departe de mine,cum o crezi,mi-as dori sa simti prezenta mea pe perna ta,inlacrimata ca atunci cand am adormit pe mana-ti pana dimineata...Plangeam de emotie,plangeam de bucurie,stiu ca te-a durut dar nu m-ai dat la o parte,te-am acaparat si tu o stii,asta inseamna ce esti si tu pentru mine,acum,maine...de ieri,si pentru o viata:un dar de la Dzeu,care la randul sau mi s-a daruit.Da,te-am luat..de cand ai aparut in viata mea,si inainte sa pleci te-am tinut mai strans...nu iti voi da drumul decat cand eu nu voi mai stii de mine,atunci nu voi mai putea stii nici de tine:pentru ca nu mai reprezint o singura persoana,ci doua,sau mai bine zis,un intreg...tu si eu,micutul si al sau urias LOVE U!

    RăspundețiȘtergere