miercuri, 26 decembrie 2012

Pentru tine, ”copil”...



  Daca ar plange ochii tai
...as vrea sa-ti sorb durerea
Dac-ar fi trist sufletul tau
...ti-as fi eu mangaierea

Dac-ar iubi inima ta
..vreau sa fiu eu de vina
De-ar scanteia privirea ta
...vreau sa-ti fiu eu lumina

De-ai suferi de greul vietii
...pot sa fiu eu salvarea ta
De-ai pierde gustul fericirii
...am sa fiu vesnic hrana ta

De-n noapte-ai suspina-n tacere
...sunt eu tristetea ce te arde
De-ntrebi ce ai,ce te framanta
...e gandul meu ce-ti iese-n cale

De m-ai vedea astept sa-ncerci
...la mine sa privesti o data
Iti port de-un timp dorinte-n piept
...tu nu le simti si-ndurerata

Eu sunt pricina ce indeamna
...ca ochii tai sa planga-acum
Caci simti durerea,insa nu stii
...ca razi si sufletul ti-e scrum

Ma rog sa-ti bata inima tare
...in somn noaptea sa te trezesti
Din vis sa urmaresti cararea
...la mine tu sa te opresti

Si ma gandesc,de-ai fii cu mine
...nu ai mai fi nelinistit
Ma doare ca stai tot departe
...ca inca nu m-ai intalnit

Dac-ar vrea Domnul sa ne-aduca
..candva,impreuna pe un drum
Dac-ar vrea ploaia sa ne ude
...sa tremur,dragostea sa-ti spun

Dac-ar vrea soarta sa ne lege
...ar face din noi o poveste
De-ai vrea tu,mi-ar place si mie
...sa ne iubim tot nebuneste

Mi-ar rade ochii si pe tine
...in suflet te-as purta podoaba
Ne-ar duce-o lume printre stele
...facand iubirea sa se-ncheaga

Eu cred ca inca nu e greu
...sa castigam lupta cu visul
Cand ne-am trezi la realitate
...sa fie eu zana,si tu printul

Am multumi atator semne
...ce ne-au calauzit spre-a ajunge
Un singur trup,si-o inima
...scantei ce ard de s-ar atinge

Si-un foc al lor ar fi iubirea
...iar lumea lor,un rai senin
Ei,doua picaturi de roua
...ce scalda-n raze mandrul crin

Parfum s-ar ridica in zare
..facand s-adoarma vieti nestinse
I-ar chinui pe toti fiorul
...croind iubire-n a lor vise

Eu sper ca va veni ziua aceea...speranta ma face puternica,pt amandoi

O sa fac din tot ce imi permiti si pot, sa te conving cu fapte ca locul tau e mai departe cu mine in viata

Da-mi timp,tu mie...iti dau voie,eu tie sa imi dovedesti daca ma insel...dar nu fara a incerca
Nu vreau sa schimb nimic la tine,decat sa inlocuiesc dragostea cu ura...dezlegand inima ta

Pentru tine,cu mine...promit sa fac sa nu mai plangi decat de fericirea noastra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu