joi, 31 ianuarie 2013

Versurile melodiei sufletului meu, chemandu-te "iar"...



  Incerc de cand ne-am despartit
Sa continui in mintea mea
Povestea unui jar nestins
Care s-aprinda si inima ta

Mult fum, iar focul arde-ncet
Purtand cu teama dragostea
Sa-l vezi si sa-mi raspunzi astept
Sa nu racesti, caldura din ea

Te chem in gand, e noapte si plang
Sa vii si lacrima sa-mi opresti
Ma simti visand, in ploaie si vant
Imi surazi cand spre mine alergi

In lipsa ta, eu voi regasi
Drumul acelui singur sens
Cauta-mi pasii si nu te oprii
Te-astept in locul numit ”va primesc”

Mult fum iar focul arde-ncet
Purtand cu teama dragostea
Sa-l vezi si sa-mi raspunzi, astept
Sa nu racesti, caldura din ea

Te chem in gand, inca e noapte, tot plang
Tu nu vii lacrima sa-mi opresti
Ma vezi cazand, in ploaie si vant
Spatele imi intorci, si-apoi pleci...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu