luni, 28 ianuarie 2013

Pamflet =D...nu sunt de partea baietilor ;-))


  -Asteptam in vacanta sa ma duci
-Cine-a zis c-o sa apuci!?

-Credeam in tot ce minteai
-Adevarul n-acceptai :-??

-Si-ai mai venit dupa mine!
-Uitasem cardul la tine :-??

-Ce om rau, pic de inima
-Da cheile la masina :-w

-Te blestem, sa-ti mearga rau
-Dar tu erai ghinionul meu ;-))

-Uff, de ce-oi fi stat cu tine :-w
-Masina, bani, toale de firma :-??

-Si-am mai fost si fata mare
-Daa, la loc prin operatie ;-))

-Nesimtitule, n-aveai...
-De-aia dupa ea mureai =D

-Oricum, nu gasesti ca mine
-Aici, de acord cu tine ;-))

-Piei din fata mea si taci
-Ah, ce dezlegare-mi faci :-))

-Imi ziceam ca ma iubesti
-Si-n sinea ta ”prost mai esti” :-j

-Razi tu, nu stii ce-ai pierdut
-Duce-te-ai...trebuia de mult :-p




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu