luni, 28 ianuarie 2013

Si daca...



   Si daca versuri scriu acum
Si-s toate de dor pline
E ca durerea sa-mi alin
Gandindu-ma la tine

Si daca norii grei de sus
Revarsa astazi ploaie
E ca din negrul lor apus
S-adun scantei de soare

Si daca glasul nu-ti aud
Plangand iti cer iubire
E ca privind chipul meu bland
Sa-ti nasca dor de mine

Si daca vantul poarta-n zbor
Parfum de-al tau si soapte
E ca in adierea lor
Pe tine sa te-arate

Si daca praful din scrisori
Asterne luni pierdute
E ca din intelesul lor
Sa-nvie vise multe

Si daca ultimul cuvant
Se pierde-n departare
E ca ce-am fost si ce mai sunt
Greseala s-o repare

Si daca scantei nu s-au stins
Iarasi vestind focul iubirii
E ca din jarul reaprins
Sa spulber vraja despartirii

Si daca-n intrebari cerand
Sa dezleg sorti ce ne uneste
E ca raspunsuri cautand
Sa pot sa te renasc, poveste

Si daca nu sunt eu aceea
In viata-mi intrand, sa ramai
E pentru ca nu esti tu cheia
In inima-mi sa te incui



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu