sâmbătă, 2 februarie 2013

Te-ntreaba, si-ti raspunde...!


         



  Urasc sa imi aduc aminte,
Traiam betia de cuvinte
Ce in gand mi le-aduna,
Si trairile-mi hranea.

Eu le-alungam, nu era cale
De-a sterge-asa urmele tale.
Dar cand iubeam, iubeam anost,
Complicat si fara rost .

Nu mai conta nimic in jur,
Eram doar noi, pe-un drum sigur,
Dar far” sa ma gandesc la fapte 
Te-am ales ca ”jumatate” 

Cand te-am gasit, m-am pierdut eu;
Cu tine, noi...intr-un vis greu.
Adanc si plin de realitate,
Iubirea noastra, spusa-n fapte.

Asa vedeam, asa speram
Dar era oare cum gandeam!?
Gandeam ce va fi cu noi in viitor ,
Sau iubeam fara sa cunosc un om?

M-am intrebat un timp asa...
Pandind sa judec ce-as afla
Oare iubirea noastra-i o arta? 
Sau e doar o nimica toata?

Ascultam inima-ti batand,
Pictand in suflet al ei cant,
Si-ai tresarit si m-ai vazut
Cuprins de vraja si tacut.

Nu-mi ajungeau vorbele tale 
Pe care le rosteai agale,
Aveam nevoie si de fapte 
Sa ies din singuratate .

Nu-mi ajungeau nici ochii tai,
Vorbind neincetat cu-ai mei.
Nici sufletu-ti nu-mi ajungea,
Fiindca inima nu-mi hranea

Nu mi-ar fi ajuns oricat primeam,
De la cea pe care-o indrageam.
Era de vina-acea betie,
Ori inima ta, data mie ?

Dar pe final se poate spune 
Iubirea intre noi e pe bune?
Sau ma inseala o dorinta,
Si sunt vrajit de-a ta fiinta?

Era iubire, cum tu esti
Cum eu te am, traind povesti;
Si stiu ca mai frumos va fii
Din tot ce azi simtim, vom stii.

Multe fapte se rezuma la iubire,
Noi vi le-am prezentat in rime.
Iar daca v-a placut munca noastra ,
Cristina si Viorel au compus aceasta arta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu