miercuri, 20 martie 2013

Ca si cum as fi...

  Nu sunt un nume... dar ma chemi

Nu sunt un grai... dar inveti sa ma vorbesti pe limba mea, cu limba ta

Nu sunt o prapastie... dar cazi intrecand mult marginile proprietatii fiintei mele

Nu sunt o lacrima... dar traiesc in ochii tai, si plangi sa ma sorbi 

Nu sunt ploaia... dar astepti sa vin, udandu-te pana la piele

Nu sunt o raza... dar cauti sa te incalzesc cu tot soarele meu

Nu sunt o floare... dar incerci sa-mi simti parfumul luandu-ma in mana ta, apropiindu-ma de obrazul tau

Nu sunt o perna moale la capataiul patului tau... dar cauti sa-ti cufunzi capul pe mine, de fiecare data cand adormi

Nu sunt o melodie... dar ma sculti pe repeat la infinit, devenind refrenul gandurilor tale 

Nu sunt un joc... dar joci sa ma castigi, incercand iar si iar, dupa ce te inving

Nu sunt viata... dar cauti sa-ti ofer zilele mele tie, adunandu-le cu ale tale sa le traim ca aceleasi, impreuna

Nu sunt un virus... dar te simti patruns de mine, si te imbolnavesti din cauza mea

Nu sunt o pasare in zbor.. dar te vezi pe aripile mele, in bataia vantului, cucerind impreuna inaltul

Nu sunt haina din cui... dar te intinzi inspre a ma apuca si a-ti imbraca fiinta cu mine

Nu sunt un fior... dar te stapanesc intr-o emotie si te fac sa tremuri

Nu sunt un munte... dar te cateri proptindu-ti bratele in jurul meu, pentru a ma cuceri in inalt

Nu sunt o vapaie... dar te aprind si fac sa arzi de dorinta

Nu sunt o bomboana.. dar salivezi sa ma gusti

Nu sunt o comoara... dar sapi dupa nestematele adanci ingropate in sufletul meu, incercand sa-ti potrivesti cheia

Nu sunt o harta... dar ma parcurgi minutios, intrand pe cele mai stramte carari catre poteca ce duce la inima mea

Nu sunt o poiana...dar te cufunzi in visare pe verdele ochilor mei ce te pierd dincolo de granitele lumii

Nu sunt o inima... dar cauti sa-mi fi bataile din piept, pulsand prea repede sangele ce-mi navaleste agale, de fel

Nu sunt un ceas... dar cauti sa fi de la secunda, la minutul si ora care se scurg odata cu mine...
...si ai vrea sa se scurga in doi!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu