miercuri, 20 martie 2013

Te iubesc, nu expira... Mor, nu te uita!


 Traind un dor nascut in trecut,
ma duce prezentul catre un alt inceput...
Cu amintiri udate de al meu plans neintrerupt,
farame din castelul cu turn pana la cer,
se inalta pe jumatate din cenusa ce o imprastii in tacere.

Ingerii pun mana de la mana sa adune 
 pulberea de oglinzi in care privindu-ma te-am zarit pe tine,
reflectia sufletului meu..
Esti cu voia ta inauntru,
fara voia ta iesit inafara.. 

Ploaia aduce cu ea tunetul uitarii
 si fulgere de regrete ce nu iarta,
Te speli pe fata de o iubire plapanda 
dar ochii nu ti-i stergi de imaginea mea.

Pe unde calci de acum raman prapastii,
ca eu inaintand spre tine, sa nu izbutesc a te ajunge,
Departarea goleste,
 ce la mine umple inca existenta ta in a mea viata;

In spate nu mai e nimic,
In fata ma cheama gauri de noroi...
... eu, ma afund usor in mizeria fara de tine...

  TE IUBESC, NU EXPIRA..
MOR, NU TE UITA...
ACEASTA INSEAMNA SA FI SUFLETUL PERECHE AL CELUI PIERDUT!

In locul unei fotografii/a altor cuvinte... o melodie interpretata de mine, va spune mult mai multe... cristina dinu-atat de singur, trilulilu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu