sâmbătă, 23 martie 2013

Lasa-mi... oricum, nu-mi poti lua!


  Lasa-mi mana ta, 
ca sa ma prind de sufletul tau, 
cand inima-mi se frange pana la pamant... si-apoi poti sa pleci!

Lasa-mi ochii tai, 
ca sa privesc soarele rasarind si incalzindu-ma,
 cand norii imi intuneca zarea aruncand ploi reci... si-apoi poti sa pleci!

Lasa-mi buzele tale,
 ca sa-ti sarut dragostea atunci cand dor imi va fi sa te simt,
 iar tu nu vei fi langa mine... si-apoi poti sa pleci!

Lasa-mi bratele tale,
 in care sa sar atunci cand simt sa ma daruiesc cu totul tie,
 ca ele sa ma stranga primindu-mi mangaierea... si-apoi poti sa pleci!

Lasa-mi umerii tai,
 pe care sa-mi reazam capul in liniste,
 caci tu esti prietenul caruia pot sa-i impartasesc de la temeri la viata mea... si-apoi poti sa pleci!

Lasa-mi genunchii tai,
 pe care sa ma asez,
 obosit fiindu-mi sufletul de cautarea neincetata a leaganului tau... si-apoi poti sa pleci!

Lasa-mi urechile tale,
 carora sa le soptesc povestea intregitelor noastre jumatati,
 raspunzandu-mi un ecou a aprobare... si-apoi poti sa pleci!

Lasa-te pe tine,
 cu totul mie,
 sa vezi si tu cum pot reda tuturor comorilor tale stralucire si pretuire infinita... si-apoi poti sa pleci
... dar, ai sa mai vrei!?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu