sâmbătă, 23 martie 2013

Chemarea ta... raspunsul meu etern!



Chemarea ta-i o soapta
cand vorbe nu-ti ajung
Chemarea ta-i o harta
ce-as vrea sa o parcurg

Chemarea ta ma duce
in cer si inapoi
chemarea ta mi-ajunge
doar pana vom fi doi

Chemarea ta-i ca ziua
ce-n zori eu o incep
Chemarea ta e melodia
ce-o ascult, si-o repet

Chemarea ta se pierde
cand iti raspund, departe
Chemarea ta imi merge
pe urme, si mi-e-aproape

Chemarea ta-i in inima
inregistrand un nume
Chemarea ta-i o pagina
ce-am scris-o, a ramane

Chemarea ta mi-a acceptat
pe nechemate ganduri
Chemarea-n fapt, a altuia
Stergand acele randuri

Chemarea ta s-a dus acolo
de unde nu te-ntorc, iubiri
Chemarea ta-i o lume noua
intr-un alt suflet, ce-l inspiri

Chemarea ta-i pentru trecut
prezentul meu in viitor
Chemarea ta de-ar fi stiut
cum  azi, glasuri iti striga-n cor:

Chemarea ta ma are
fara-a ma fi chemat 'napoi
Chemarea ta, rasare
in ochii-mi, pe lacrimi suvoi!

cristina dinu-doar o clipa, trilulilu





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu