duminică, 14 aprilie 2013

Caut pe cer o stea... de fapt, vreau sa fiu ea!



  Privesc cerul instelat
Vai, ma simt minunat
Admir si clarul de luna
Dar stelele-au ceva sa mi spuna

Nu le nteleg, ca-s surdo-mute

Dar totusi ce mi transmit aceste puncte?
Ca singure-s doar luminite
Impreuna coronite?

Se-ntrec intr-un dans, ce ascunde
De-a mea curiozitate, cuvinte
N-as starui sa stiu secrete
Dar sufletu-mi, vrea sa le-ntrebe

-De ce voi zane, ardeti
Cu voie a mea dorinta
Cand priceput, atrageti
Nevoia de stiinta

Din mainile mai simplei
Pierzanii in intuneric
Pun capat umilintei
Spre-a va urma in feeric

Doar de mi-ati da lumina
Cat din voi o frantura
Si-n noaptea ce-a sa vina
Sa-mi aflu loc, sub luna

N-as zabori o clipa
Cand suntem impreuna
Sa cer o-mbratisare
In semn de noapte buna


Si de cum ma trezesc in zori

As pandi ntreaga zi
Sa privesc iar pe sub nori
Cum stele mi-ar zambi!

Cu participarea lui Andrei Dancau!



blogger

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu