sâmbătă, 13 aprilie 2013

Stau... tu, nu mai sta!



  Tacerea mea...
sta ca un vulcan gata sa erupa, navalind puhoaie de cuvinte peste tacerea ta

Ochii mei...
stau sa straluceasca precum o vapaie reaprinsa, gata a inalta focul acela mistuitor de inimi si in privirea ta

Patul meu...
asteapta ca un leagan in bataia vantului, gata a te avanta pe balansul tremurului inimii mele

Visul meu...
sta ca un somn framantat, intorcandu-ma si purtandu-ma iar pe brate, mai departe....gata a ma cufunda mai mult in lumea ta

Diminetile mele...
stau ca o lumina stinsa, gata a-si trimite soarele sa rasara in raze dulci, pe chipul tau bland

Buzele mele...
stau ca o briosa aburinda in fata alor tale, gata sa le sarute, infruptandu-se lacom si infometat

Telefonul meu...
sta ca un ceas desteptator, gata a declansa alarma care sa sune in capul tau trezindu-ti gandurile, punandu-te sa le raspunzi alor mele

Viata mea...
sta ca o poarta mereu deschisa, gata a se inchide in urma pasilor tai calcandu-i pragul... zavorand iubirea noastra ca pe o nestemata care se cere ingrijita, aparata in doi!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu