luni, 27 mai 2013

Autoexcludere... de langa tine, romane!


De ce rade ura in mine, fierbandu-mi sangele de manie pentru o gloata numita oameni!?

De ce striga furia din constiinta-mi, sa va treziti din prostia in care ii atrageti si pe cei ce va dau mainile, inconstient!?

Poate ei nu fac parte din elita mea si nici eu nu ma regasesc in turma lor... dar, Cel de sus, pazitorul nostru comun nu degeaba ne-a "educat" a ramane uniti, caci riscul de a cadea prada nu alege in functie de distinctia individului in parte...

Insa la ce bun sa fie unul pentru toti, unde se merge pe fiecare pentru el!? Nu e ca n-as fi pus pret pe uniunea intre semeni, popoare de acelasi sange... pur si simplu observ cum... nu mai putem fi frati!?

 Nu-i nimic, mi-e clar ca diversitatea inconjuratoare nu o stapaneste decat mintea. Si te mai plangi ca numele TAU inseamna rusine, aflandu-te in tari civilizate.

Asa ca, daca vrei( si vad ca vrei)... ia-ti libertatea individuala, eu ma iau doar pe mine.

Libertatea o am, intre voi... pe mine ma pierdeam, acolo!

 Tara mea e in singuratate, poporul meu sunt armatele de ganduri... nu ma conduce vointa cui nu-i dicteaza inima, ci propria viziune.

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu