duminică, 26 mai 2013

Fara mine... Dumnezeu!




 Fara lumea asta, ce m-as face eu!?
Dara fara mine... ce-ar fi Dumnezeu?
Un parinte care-al sau copil isi plange
Transformat in inger, zborul si l-ar frange...

Fara de intuneric, ce-as lumina eu!?
Dara fara mine... ce-ar fi Dumnezeu?
O scanteie-aprinsa ce nu ma-ncalzeste,
O stea ascunsa, ce nu calauzeste...

Fara de ura, ce-as indragi eu!?
Dara fara mine... ce-ar fi Dumnezeu?
O iubire moarta, odata cu mine,
Dragoste furata, prada-n cruda lume...

Fara de o sansa, ce-as mai spera eu!?
Dara fara mine... ce-ar fi Dumnezeu?
Incercari de-aduce, drumul meu pe-un drum.
Tot m-ar tine acolo, unde sunt acum...

Fara de viata, ce-as mai trai eu!?
Dara fara mine... ce-ar fi Dumnezeu?
Pulsul unei inimi, bataile-ar stinge
Cand va fi-ncercat, firea sa imi schimbe!


LIFE, TAKE ME AS I AM... OR, TAKE MY LIFE!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu